Betaling en verzending

Levering en Betaling

##Corona update: door de situatie die momenteel in de wereld heerst hebben we soms te maken met een voorraad die op kan raken of niet kan worden aangevuld. Ook hebben wij maatregelen getroffen om de veiligheid voor onze medewerkers te waarborgen. Dit resultaat er in dat het kan gebeuren dat uw artikel niet meer voorradig is.

# U kunt bij ons direct online bestellen en uw bestelling betalen door middel van oa overschrijving, Ideal, paypal of achteraf betalen.

# Bestellingen verzenden wij met DHL of POSTNL. U ontvangt dan een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Verzendkosten kunnen achteraf worden aangepast indien blijkt dat uw pakket zwaarder is of een afwijkende maat heeft. Wij zullen dit uiteraard van te voren met u communiceren.

# Desgewenst kan uw bestelling rechtstreeks worden verzonden naar een andere ontvanger. Dit kan bijvoorbeeld wanneer het een kadootje is. Wij voegen dan geen factuur toe. Wel kunt u een persoonlijke boodschap achterlaten die wij toevoegen aan het pakket.

# Bestellingen worden verzonden na ontvangst van de betaling. Over het algemeen geld dat binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw order het pakketje wordt verzonden.

# Heeft u met spoed uw product nodig, neemt u dan contact met ons op via info@herojo.nl of 06-33267630. Vaak is dit wel mogelijk tegen een meerprijs.

# Omdat de betaling via externe partners verloopt kunnen wij geen herinneringen aanhouden of vertragen, let dus goed op de betaaldatum als u kiest voor achteraf betalen!